Editörler ve Kurullar

Editörler

  1. Associate Prof. Dr. Süleyman Nihat ŞAD, İnönü Üniversitesi, Türkiye
  2. Doç. Dr. Niyazi Özer, İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
  3. Ali Kış, İnönü Üniversitesi, Türkiye

Uluslararası Hakem Kurulu

  1. Prof. Dr. Tuğba YANPAR YELKEN, Mersin Üniversitesi
  2. Doç. Dr. Mustafa Akdağ, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fak., Türkiye
  3. Doç.Dr Taşkın YİLDİRİM, İNÖNÜ üNİVERSİTESİ, Türkiye
  4. Prof. Dr. Paul J. Pace, Faculty of Education. University of Malta, Malta
  5. Prof. Dr. TC Chan, Kennesaw State University, ABD
  6. Assoc. Prof. Dr. Semire Dikli, Georgia Gwinnett College, ABD
  7. Prof. Dr. Mira Karnieli, Oranim College of Education, İsrail
  8. Dr. Dianne Forbes, Senior Lecturer Department of Professional Studies in Education Faculty of Education The University of Waikato
  9. Profesör Süleyman Doğan, Ege Üniversitesi Eğitim, Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
  10. Dr Michael F Shaughnessy, Eastern New Mexico University, ABD
  11. Martin Ebner, Graz University of Technology, Institute for Information Systems Computer Media, Avusturya
  12. Yrd.Doç.Dr. Oğuz GÜRBÜZTÜRK, İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
  13. Yrd. Doç. Dr. Eyup İzci, İnönü Üniversitesi Eğitim fakültesi eğitim Bilimleri Bölümü EPÖ Anabilim Dalı, Türkiye
  14. Prof.Dr. Mustafa KUTLU, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, PDR Anabilim Dalı, Türkiye
  15. Prof. Dr. ESRA MACAROĞLU AKGÜL, FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ, Türkiye
  16. Prof. Dr. Selahattin TURAN, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye
  17. Mehmet Şişman, Türkiye
  18. Doç.Dr. Baki Duy, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye
  19. Sadegül Akbaba Altun, Başkent University-Turkey, Türkiye
  20. Mustafa ERGUN, Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye
  21. Ali Balcı, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
  22. Dr. Julie Anne Taylor, University of Michigan-Dearborn, ABD
  23. Prof. Dr. Simon Clarke, The University of Western Australia
  24. Carlos Hervás-Gómez, Universidad de Sevilla. España (Spain)


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.